Skip to main content

ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ….

Η παράδοση  αποτελεί τμήμα του πολιτιστικού αποθέματος ενός λαού, καθώς είναι η αλυσίδα που συνδέει τις γενιές μεταξύ τους και μεταβιβάζει ήθη και έθιμα συμβάλλοντας στη δημιουργία της συλλογικής μνήμης. Εκτός από την  εθνική και ιστορική της αξία έχει παιδευτικό και παιδαγωγικό ρόλο, γιατί είναι το οικείο πρότυπο, η βιωματική εμπειρία ενός λαού. Απέναντι στην παράδοση […]

ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙ

Η τοπική ιστορία της Ηλεία μέχρι και σήμερα είναι ανερεύνητη και αθησαύριστη. Όμως, πολύτιμο υλικό, λαογραφικό, ιστορικό και λεκτικό για την Ηλεία μπορεί να αντλήσει κανείς από τα βιβλία Ηλείων ερευνητών, συγγραφέων, μελετητών και ιστορικών, που είναι καρπός πολύχρονων μόχθων, ερευνών, μελετών και αναδιφήσεων σε διάφορα αρχεία. Στην παρούσα εργασία από τον μεγάλο αριθμό βιβλίων […]

Η ΤΕΧΝΗ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ

Διαχρονικά, οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών απασχόλησαν τους μεγάλους παιδαγωγούς οι οποίοι προσπαθούσαν αφενός μεν να τις κατανοήσουν σε κάθε πτυχή τους, αφετέρου δε να ανιχνεύσουν στοιχεία για τη συστηματική καλλιέργειά τους. Το σχολείο είναι μια ζωντανή μικρο-κοινότητα, είναι ένας κοινωνικός θεσμός στον οποίο συνευρίσκονται διαφορετικές κουλτούρες (αφετηριακές – εξωσχολικές των παιδιών), διαφορετικές (πλέον) θρησκείες, […]

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην «Παραγωγικ

 Tην Τετάρτη 07  Φεβρουαρίου 2024 οι εκπαιδευτικοί του ΓΕΛ Λάλα έλαβαν μέρος στην 3ωρη Διαδραστική Επιμόρφωση με θέμα: “Η είσοδος της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (GenAI) στην καθημερινότητα μας: Νέες ψηφιακές εξελίξεις και απαραίτητες δεξιότητες” που διοργάνωσε ο Οργανισμός The tipping point. H μέντορας Αναστασία Σπανού Educational Program Manager του Οργανισμού The tipping point εκπαίδευσε διαδραστικά τους […]

Παρέλαση 25ης Μαρτίου

Παρέλαση 25ης Μαρτίου

Tη Δευτέρα 25 Μαρτίου 2024 οι μαθητές/τριες του σχολείου μας παρακολούθησαν τη Δοξολογία, κατέθεσαν στεφάνι στο μνημείο των πεσόντων, χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς και  παρέλασαν σε άψογους σχηματισμούς υπό την επίβλεψη του Γυμναστή του σχολείου μας κ. Ουστά Δημήτρη.

Διδακτική επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία

Την Τετάρτη 20 Μαρτίου οι μαθητές της Β΄ τάξης του σχολείου μας με την Φιλόλογο εκπαιδευτικό Δάβου Ε,  έλαβαν μέρος σε διδακτική επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος Φιλοσοφία Γενικής Παιδείας και συγκεκριμένα της 6ης Θεματικής Ενότητας με θέμα: «Αισθητική: Τί είναι ωραίο; Τι είναι Τέχνη». Οι μαθητές αφού επισκέφθηκαν το […]

Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκ

Την Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024 στο πλαίσιο της «Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού»  η οποία καθιερώθηκε πανελληνίως από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος την 6η Μαρτίου, ύστερα από πρόσκληση του εκπαιδευτικού Μπιδέρη Αντώνη ΠΕ03, έγινε ενημέρωση των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας από την η κ. Παπαδοπούλου […]

Βιώνω τα συναισθήματα μου

Την Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024 επισκέφθηκε το σχολείο μας, ύστερα από πρόσκληση του εκπαιδευτικού Μπιδέρη Αντώνη ΠΕ03, η κ. Παπαδοπούλου Νατάσα Επισκέπτρια Υγείας του Κέντρου Υγείας Αρχαίας Ολυμπίας  και μίλησε στους μαθητές της Β και Γ Λυκείου για το θέμα: «Βιώνω τα συναισθήματα μου» Τους εξήγησε ότι συναίσθημα είναι αυτό που νιώθει ένα άτομο το […]

Δελτίο Τύπου

Το Κέντρο Πρόληψης «Παρεμβάσεις» κατόπιν πρόσκλησης του Λυκείου Λάλα και στα πλαίσια δράσεων ευαισθητοποίησης σε ψυχοκοινωνικά θέματα πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα δράση με τους μαθητές της Α’ τάξης. Το θέμα του βιωματικού εργαστηρίου αφορούσε στην επικοινωνία και στις αρχές που κάνουν την επικοινωνία με τους άλλους θετική και γόνιμη ώστε να χτίζονται ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις. […]

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤ

Οι γονείς των μαθητών μας και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας  παρακολούθησαν τις προγραμματισμένες διαδικτυακές ενημερώσεις της Υπηρεσίας της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για γονείς και εκπαιδευτικούς που πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Microsoft Teams την Τρίτη 12/03/2024 και ώρα 18:30. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σε πραγματικό χρόνο από τα γραφεία της Υπηρεσίας, διάρκεσε περίπου 1,5 ώρα και στο τέλος υπήρχε χρόνος για ερωτήσεις.  […]