Το ΓΕΛ Λάλα στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης διοργάνωσε επιμορφωτικό βιωματικό εργαστήριο τη Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2024 που υλοποιήθηκε από την Niki Lambropoulos, PhD Educator, Senior Researcher ΕΔΙΠ, Πανεπιστημίου Πατρών / Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας με θέμα: « Βιωματική Προσέγγιση των Στόχων του Ήρωα στη Δημιουργική Γραφή/Αφήγηση».
Η Δημιουργική Αφήγηση υποστηρίζει τους/τις μαθητές/τριες να εξωτερικεύουν και να επικοινωνήσουν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις εμπειρίες τους μέσω της δικής τους ιστορίας και να συμμετέχουν ενεργά μέσω της ενσυναίσθησης, απελευθερώνοντάς τους από ένα πραγματικό, αγχογόνο περιβάλλον δράσης. Για τη διδακτική της δημιουργικής αφήγησης προτείνονται τα στάδια του Αριστοτέλη που αναφέρονται στην Ποιητική. Ο όρος ποιητική, στη γενική του σημασία, περιλαμβάνει τις πρακτικές και καλές τέχνες, σε αντίθεση με την τέχνη της ζωής και την επιστήμη. Για τον Αριστοτέλη, ο όρος είναι πιο περιορισμένος. Η δημιουργική αφήγηση ανήκει στο γένος της μιμήσεως, που είναι έννοια επάλληλη με τις καλές τέχνες, δηλαδή τις τέχνες που μιμούνται με τη βοήθεια του στίχου, του τραγουδιού και του χορού (Ποιητική κεφ. 1 και 25
Lambropoulos-Heros-Journey-Storyline
Κανένα σχόλιο