Την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος The tipping point η δεύτερη τηλεσυνδιάσκεψη με την Γ΄ Λυκείου με υπεύθυνους καθηγητές τους Δάβου Ε και Μπιδέρη Α., με θέμα τα «Επαγγέλματα που σχετίζονται με την τέχνη του κινηματογράφου και του θεάτρου». Οι μαθητές έλαβαν όλες τις πληροφορίες που ήθελαν από τον μέντορα Τάσο Καρακύκλα Ηθοποιό, Σκηνοθέτη, Drama coach.
O Τάσος Καρακύκλας Γεννήθηκε στην Αθήνα. Απόφοιτος του Γεννάδειου Πρότυπου Σχολείου Αθηνών, σπούδασε Ιστορία Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης στην Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Θέατρο στις Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης “Αρχή” και “Β. Διαμαντόπουλος”.
Μαθήτευσε σε Εργαστήρια και Masterclass Θεάτρου, Φωνητικής-Φωνολογίας και Δημιουργικής Κίνησης, με σημείο αναφοράς τη διδασκαλία των L. Baur (Complicite Theater Company, Κινησιολογία, Δημιουργική Έκφραση, Υποκριτική), Φ. Κορρού (J. Lecoq, Physical Theatre, Εκφραστική μάσκα), Γ. Γιαπλέ (Ομάδα Εδάφους, Δημιουργική Κίνηση), Δ.Ήμελλου, Δ.Καταλειφού, Σ.Παυλίδη (Υποκριτική-Αυτοσχεδιασμός), “Θέατρο Άττις” (2η Διεθνής Συνάντηση Αρχαίου Δράματος), Μ. Γιεμεντζάκη (Φωνητική Διαμόρφωση).
Συμμετείχε σε Επιστημονικά Συνέδρια και Ημερίδες, με επίκεντρο την Εκπαίδευση και το Θέατρο (Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, ICOM-CECA, Ελληνικό Κέντρο Θεάτρου για Παιδιά και Νέους, Ιστορικό Αρχείο Εθνικής Τραπέζης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ιστορικό και Κινηματογραφικό Αρχείο Υπουργείου των Εξωτερικών).
Ως Ηθοποιός, Σκηνοθέτης και Drama Coach συνεργάστηκε με πειραματικές ομάδες, μουσικά σύνολα και μεταξύ άλλων με το Θέατρο Επί Κολωνώ, Bios, Θέατρο του Νέου Κόσμου, Τεχνόπολις Αθηνών, Εθνικό Θέατρο, σημαντικά ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ και Θεατρικούς Οργανισμούς. Δημιούργησε ατομικές και συλλογικές Περφόρμανς σε πλατφόρμες Σύγχρονης Τέχνης στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Εμφανίστηκε στον Κινηματογράφο και την Τηλεόραση. Δημιούργησε Εκπομπές Αφήγησης για την Ελληνική Ραδιοφωνία. Ως Ηθοποιός Φωνής ηχογράφησε Audio Book για Παιδιά.
Μελετά συστηματικά την Παιδαγωγική και Διδακτική του Θεάτρου, τη Βιωματική Εμψύχωση Ομάδων και τις μη παραδοσιακές εφαρμογές της Θεατρικής Τέχνης. Σχεδίασε Εργαστήρια και Δράσεις για Παιδιά και Ευπαθείς Ομάδες που βιώνουν κοινωνικό αποκλεισμό, ή απειλούνται από αυτόν, Βιωματικά Εργαστήρια σε Θεραπευτικές και Διαπολιτισμικές Δομές, με την υποστήριξη Φορέων και Οργανισμών Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτιστικής Παρέμβασης. Συνεργάζεται από το 2008 με το Εργαστήριο Υποκριτικής της Ομάδας ΝΑΜΑ, στο Θέατρο Επί Κολωνώ, στο πλαίσιο του οποίου διδάσκει “Θέατρο για Παιδιά και Νέους”, “Η Τέχνη του Δράματος στην Εκπαίδευση” και “Τεχνικές Σκηνικής Αφήγησης”. Σχεδίασε, συντόνισε και δίδαξε σε Εργαστήρια Θέατρου για Παιδιά και Νέους στη Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση (ελληνόφωνη και αγγλόφωνη). Πραγματοποίησε Εκπαιδευτικούς Σχεδιασμούς και οργάνωσε Περιβάλλοντα Μάθησης για την Προσχολική ηλικία, Πειραματικά Εργαστήρια Παιδαγωγικής του Θεάτρου και Παιδαγωγικής του Μουσείου, Δημιουργικά Εργαστήρια Υποκριτικής με επίκεντρο τις Τεχνικές Αφήγησης και Δημιουργικής Γραφής, ενώ δίδαξε Τεχνικές Υποκριτικής-Αυτοσχεδιασμού και Εμψύχωσης Ηθοποιού στο Θεατρικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ο μέντορας ενημέρωσε τους μαθητές για τις παρακάτω ειδικότητες που σχετίζονται με την τέχνη του κινηματογράφου και του θεάτρου
Παραγωγός, Σεναριογράφος, Σκηνοθέτης, Ενδυματολόγος στον κινηματογράφο, Σκηνογράφος, Κινηματογραφιστής, Ηχολήπτης, ηθοποιός, Make up artist,
Ενημερώθηκαν για το είδος των σπουδών που πρέπει να κάνει κανείς, για τις δυσκολίες του κάθε επαγγελματικού χώρου από τις παραπάνω ειδικότητες και για τις απολαβές.
Κανένα σχόλιο